Politica de retur

Clientul poate denunța unilateral contractul pentru produsele care NU necesită personalizare, fără a invoca un motiv, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea lor. Dreptul de retragere se exercită în condițiile legii aplicabile și ale prezentei politici.


1) Produse nepersonalizate – drept de retragere 30 zile

Înainte de retur: anunțați intenția în scris, prin e-mail la invitatiinunta9@gmail.com.

Starea produsului: produsul trebuie să fie nefolosit, fără urme de uzură, în ambalajul original, cu toate accesoriile.

Transport: returul se face prin curier rapid, pe cheltuiala clientului. Nu acceptăm retururi prin Poșta Română.

Excluderi: nu se acceptă returul produselor deteriorate imputabile cumpărătorului sau cu modificări vizibile.


2) Produse personalizate – reguli și excepții

Conform legii, produsele personalizate nu pot fi returnate din motive de preferință.

Excepții în care returul este acceptat:

- erori de tipărire sau personalizare imputabile vânzătorului

- diferențe majore de culoare sau material față de specificațiile aprobate

- defecte de fabricație (tăieturi, lipiri, finisaje neconforme)

- deteriorări în transport, constatate la primire

- neconformități cantitative (lipsă bucăți față de comanda confirmată)

Remedii oferite: înlocuire, refacere fără costuri suplimentare sau rambursare contravaloare.


3) Procedura de retur

Trimiteți un e-mail la invitatiinunta9@gmail.com cu numărul comenzii, motivul returului și fotografii relevante.

Așteptați confirmarea și instrucțiunile noastre.

Ambalați produsul corespunzător și expediați prin curier rapid.

Includeți în colet copia facturii și, dacă este cazul, formularul de retur completat.


4) Rambursarea sumelor

Sumele pentru produsele returnate se restituie în maximum 30 de zile calendaristice de la primirea și verificarea returului.

Costurile de transport inițiale nu se restituie, exceptând situațiile imputabile vânzătorului.

Pentru produsele personalizate neconforme, suportăm costurile și oferim rambursare sau înlocuire.


5) Refuzul returului

Produsul prezintă urme de utilizare sau lipsesc elemente originale.

Se solicită retur pentru produse personalizate conforme comenzii.

Expedierea s-a făcut necorespunzător (ex: prin Poșta Română sau ambalaj defectuos).


6) Contact

Pentru orice întrebări legate de retur, ne puteți scrie la: invitatiinunta9@gmail.com